joi, 16 mai, 2013 – De-ale mele


Răsăritul și apusul sunt pentru mine momentele zilei în care mă simt cel mai bine.

Sunt făcută așa că mă scol cu mare plăcere dimineața și dacă nu dispun după voia mea de aceste prime ceasuri parcă mi s-a furat ziua. Am energie, respir conștient, adânc, mă regăsesc, mă mișc cu drag. Dacă o pot face pe-afară atunci raiul este lângă mine.

Încerc să cuprind totul și privesc, observ, constat, reflectez, mă încânt, mă amărăsc, îmi asum, prelucrez și …obosesc. Ce-am reușit, ce-am greșit, ce n-am făcut, ce nu ajunge, ce e prea mult. Nu e bine să gândești prea îndelungat. Mai bine acționezi instant și faci, chiar și minim-minimorum acțiune ajută mai mult decât prea multă rațiune.

Potop

cornichon
Mama
El

ingemanare

mac

ZORELE-PITICE

tihna
AngelSeara

În amurg îmi ridic într-o doară ochii spre cer și văd un semn. Mi se pare că un înger a vegheat cu aripile întinse deaspra ogrăzii mele. Rămân câteva clipe cu ochii duși în zarea arămie…Mă-ntreb de se cuvine să gândesc așa, mă adun și-ncerc să-mi văd de cele pământești.

Vine seara, ritmurile se încetinesc, toate încep să se așeze. Multe rămân neisprăvite, neîncepute, neobservate, neprogramate…mai este și mâine o zi. Acum ne vom odihni.

6 gânduri despre &8222;joi, 16 mai, 2013 – De-ale mele&8221;

  1. Dimineaţa, pe mine parcă mă expluzează noaptea într-un spaţiu neprietenos… Mi-e frig, mi-e cald, mi-e „lasă-mă-n pace”. Abia după vreo oră încep să mă integrez în realitatea zilei. La prânz, colapsez o ţâră (dacă pot), ca apoi să-mi iau avânt, cu motoarele-n plin, pentru după-amiază şi seară, ca o vesperală ce sunt.
    🙂

    Apreciază

  2. greenzonelife zice:

    Ce frumos e la tine, cata culoare, cata viata, chiar daca unii lenevesc putin 🙂 Eu sunt mai nocturna de felul meu, dar imi plac si diminetile 🙂 Un weekend minunat sa ai !

    Apreciază

Lasă un răspuns

