Sâmbătă 11 mai – duminică 12 mai 2013



O roză-nflorește, suavă…
Ca nor risipit e necazul.
Puternic mă poartă extazul
Spre-o naltă și tainică slavă.double-delightx


Nu-mi pasă de-a vieții otravă,
De chinul ce-și urcă talazul
O roză-nflorește, suavă;
Ca nor risipit e necazul.

Stăpân sunt de-acum pe răgazul,
Să-mi fac din ursită o sclavă,
Și nu mai e viața grozavă,
Deși mi-a brăzdat tot obrazul
O roză-nflorește, suavă.

( Alexandru Macedonski)

corel-downrozi


Traistă goală

Apăsat, strâns în menghini de nepotriviri,
uscat de vântuiri potrivnice
ba reci precum crivățul,
ba fierbinți precum “traistă goală”,
sufletul meu s-a trezit cremene
și geme și caută aerul
și vrea slăbită strânsoarea
măcar puțin, doar atât
cât să prindă un pic de putere
și-mi cere… să-i descânt de urât.



Ce pot să-i spun? I-arăt o floare,
o gâză nedăunătoare, cununa de stele
pe cerul care și-a îndoit smoala cu lapte,
luna-n Crai Nou să-și pună dorința ce-l arde,
îi aduc în dar, în zori, boabe de rouă-mărgăritar
apoi îl plimb printre nori și-l îndemn
să mai scarmene cei fiori, s-alunge teama.
Îi mai spun: ia seama,
mai mare alinare nu-i de unde,
ajungă-ți dragul meu, fă-te bine,
eu țin la tine!

6 gânduri despre &8222;Sâmbătă 11 mai – duminică 12 mai 2013&8221;

    • Il aștept pe „Marele alb” cu inima strânsă. Este un urcător tare sensibil care nu prea rezistă iarna și o ia mai mereu de la capăt. Nu miroase dar face niște flori mari și-l consider trandafirul de suflet. Anul trecut de-abia a reușit să se remonteze cât de cît și anul acesta are boboci.

      Apreciază

Lasă un răspuns

