Sâmbătă, 23 martie, 2013 – Omuleții verzi


Cu ceva timp în urmă (începutul lunii) am cumpărat câteva plăntuțe de exterior pentru curtea noastră cam bearcă. Știți ambalajele în care apar acestea pe la supermarșeuri. Niște cutii paralelipipedice frumos ilustrate cu plante luxuriante.

Când am ajuns acasă am găsit în fiecare ceva bețișoare în ceva bocceluțe de plastic. Eram dezamagită, furioasă, nu atât de bani cât de timpul pierdut și de visul „ucis” (am zis).

Cu un sâmbure de speranță, le-am scos din ambalajul de carton, am desfăcut puțin plasticul să poată respira pământul din ghivecelele meschine, le-am udat și le-am pus pe fereastră.

Acum iată-le. După ce-am făcut pozele le-am mutat pe toate în casă nouă, citește ghivece mai confortabile.

Avem și-o poză de-afară în care printre lacrimile de pe geam se zăresc două picături mici de galben. Sper din suflet ca îndrăzneața care și-a deschis, deocamdată, doar unul dintre zecile de boboci și care, de regulă, spune atunci când înflorește că nu mai trebuie să ne temem de înghețuri, să nu se-nșele. Buletinul meteo cam spune altceva.

9 gânduri despre &8222;Sâmbătă, 23 martie, 2013 – Omuleții verzi&8221;

  1. Te-ai speriat degeba. Mie mereu mi-au mers bine astea de la supermarket. Cea mai tare e chestia de anul asta: in toamna am cumparat un zmeur sau un frag (nici eu nu mai stiu) si a venit vremea urata, Minitehnicus a uitat sa-l mai puna in gradina, asa ca saracul a iernat prin garaj. Saptamana trecuta vine Minitehnicus la mine si ma intreaba: unde sa pun chestia asta, ca am gasit-o in garaj… Cand ma uit mai bine: zmeurul meu, cu niste muguri verzi de toata frumusetea! Mi-a venit sa plang! N-a avut saracul nici un strop de apa luni de zile! Cum o fi supravietuit?
    In schimb, am fost acum 2 ani la Indagra (la pomul laudat sa nu te duci cu sacul) si am luat niste vita-de-vie de tot felul de soiuri si nu s-au prins nici jumate.

    Apreciază

    • Aha! Ai spus viță de vie.

      Uite, zilele următoare o sa pun niște poze cu cei 4 butuci de viță de vie pe care-i avem și care săracii au crescut ca la balamuc și noi nu știm ce să facem cu ei. Poate ne dai tu niște sfaturi în ceea ce privește tunsul sau realizarea unei bolți poate.

      Apreciază

Lasă un răspuns

