Joi, 14 martie, 2013…și-atât


Există două zile din an în care chiar nu poți face nimic: ieri și mâine. Așadar ASTĂZI este ziua ideală pentru a iubi, a-nvăța, a trăi!

*

Oamenii mici se ceartă cu alții, oamenii mari se ceartă cu ei înșiși.

*

Cel mai sărac nu este cel care nu are niciun ban ci acela care nu are niciun vis.

6 gânduri despre &8222;Joi, 14 martie, 2013…și-atât&8221;

  1. Stiu ca nu are legatura cu subiectul, dar imi poti spune, te rog, cum se numeste camera cu care ai facut pozele? Au iesit superb, iar eu sunt in cautare de ceva care sa poate scoate poze de genul…Multumesc mult!

    Apreciază

  2. Bine-ai venit Alex.
    Sigur că îți voi spune dar nu ti l-aș recomanda. Aparatul este FUJIFILM FinePix S4200.
    Pentru a primi mai multe sfaturi bune pentru un începător care vrea să-și ia o cameră de la cunoscători pot să intri pe site-ul http://badorgood.com/ și fie citesti ce sfaturi au primit altii fie întrebi tu pentru tine, mai tarziu poți să și postezi poze de-ale tale pentru a primi aprecieri, critici, sugestii, Acolo intră și profanii și oameni foarte bine pregătiți.

    Apreciază

    • De ce nu il recomanzi, ce probleme a pricinuit 🙂 ?
      Mie imi plac pozele tale, iar trecerea de la cei 5megapixeli ai telefonului la ceva de genul, ar fi uriasa pentru mine.
      De priceput ma pricep si eu dupa ce criterii sa le aleg, dar prefer recomandarile prin viu grai, de felul meu ma bazez mai mult pe experienta altora, decat pe teorie 🙂
      Oricum, multumesc mult pentru raspuns!

      Apreciază

  3. Nu mi-a făcut probleme. Un lucru care nu-mi convine este faptul că funcționează cu acumulatori și pe perioada încărcării acumulatorilor camera este indisponibilă.

    Te asigur că dacă îți plac fotografiile mele cât de cât nu se datorează camerei ci faptului că știu câte ceva despre încadrare, un pic de Photoshop (ceva contrast în plus sau în minus acolo). Aparatul poate mult mai mult dar încă nu am disponibilitatea necesară să-i studiez posibilitățile și să mai citesc ceva teorie. Din păcate nu-i suficient să ai o cameră bună în mână ca să scoți fotografii cu adevărat frumoase.

    Apreciază

    • Intr-adevar, talentul nu vine la pachet cu tehnologia 🙂
      Dar, eu nefiind un as al fotografiei, daca nici macar de calitate nu-s fotografiile mele, atunci sunt aproape inutile.
      Si gata cu off-topic-ul, „poluez” postul tau si nu-i frumos. Inca o dat multumesc! O seara cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

