Duminică, 10 martie, 2013 – Plumburiu de primăvară


E bine.

E liniște-n cetaaaaate! Doooormiiiți în paaace!

Postările pe bloguri au înlemnit semn că lumea e mai mult pe-afară. Nu ne mai întrebăm dacă și când și cum mai vine. Ea, frumoasă și, uneori, rea. Acum ne e bine și profităm să mai săpăm, semănăm, plantăm, aruncăm, renovăm, tratăm, consemnăm, uităm.

Uneori viața la țară e murdară. Iată o rață nurlie plină de …glie.lebada-nurlie-plina-de-glie

Bulboasele, fidele, vin la întâlnire pline de iubire.narcisele

Iată ce a fost pe masă la o sărbătoare frumoasă. Ziua mamei mele! Aș vrea să fie sănătoasă mulți ani de s-o putea:
tortul-mamei Un tort foarte bine realizat. Sigur, n-a mai rămas din el decât micul fulărel și perechea de andrele. Două zile mai târziu, de ziua femeii am primit și eu flori ce mi-au… înflorit pe față un zâmbet edificator cât un ecuator:calanchoelalele Și totuși, afară, este plumburiu de primăvară.
Mă opresc ca să nu vă obosesc dar poate mai pe seară…mai postez iară.
plumburiu

2 gânduri despre &8222;Duminică, 10 martie, 2013 – Plumburiu de primăvară&8221;

Lasă un răspuns

