Duminică, 3 februarie, 2013 – Nu că zic…


… dar vreau să spun. Am fost la o crâșmă, nu spun care. Cu sufletul deschis. Deschis a rămas daaaar…. Se spune că este merit mare să faci din rahat bici și să-l faci  să și trosnească. Numai că românii nu prea fac din rahat bici ci  invers adică dintr-un bici care la alții trosnește ei fac un rahat. Nu mai detaliez, exemple sunt nenumărate.

Asta este și cu asta ne mândrim.

Altfel…inima mea a făcut zvâc văzând interiorul… vechiul cultivat în mod rafinat, atmosfera aerisită, rafturile cu cărți colț cu rafturile cu vinuri, nota de plată într-un volum din colecția „Biblioteca pentru toți”, întâmplător vol. 1 din „Vulpile în vie” de Feuchtwanger.

Hm! Ce-ți poate aduce o locație!

 

2 gânduri despre &8222;Duminică, 3 februarie, 2013 – Nu că zic…&8221;

  1. A fost bine rău…http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4823940651682158&pid=15.1

    Servirea a fost O.K. Bucatele care cum și unele…n-au fost. Oricum companionii îmi erau foarte dragi și ocaziile rare așa că asta a contat cel mai mult.

    Băieții au fost mulțumiți de cât de nuanțat s-a interesat chelnerul despre cum să fie făcută carnea iar eu nu mai țin minte dacă salata la care m-am rezumat ca să pot luat și crepe suzette era trecută ca fiind „cu bânză de capră fierbinte” sau cu „brânză fierbinte de capră” atât de dezamagită am fost văzând cele 3 frunze stinghere lângă 2 felii minuscule de pâine arsă cu două buline de brânză gătită iar clătitele… Ooo! Blasfemie! Cred că fața mea era atât de expresivă în amărăciunea ei încât armagnacul s-a fâstâcit și nu s-a aprins din prima. Am parat, l-am încurajat pe tânarul responsabil și totul s-a sfârșit cu bine. Oricum, aceste aspecte n-au contat deși au costat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

