Sâmbătă, 2 februarie, 2013 * Raport către mine


* Ziua este cenușie dar aerul este bun. Sunt curioasă cum se va purta iarna până la sfârșit. Până acum…sărut mâna coană iarnă.

* Da, am decretat. Sigur că voi mai cumpăra semințe dar numai dacă prezintă interes special. Până una alta am achiziționat 4 seturi vas pentru semănat+taviță+capac transparent (dreptunghiulare) de la Hornbach și un set de pensete. Mi-a făcut o plăcere nebună să semăn sămânță cu sămânță, ordonat, la distanțe egale. Știu că voi făceați așa dintotdeauna eu însă nu.

* Deși a fost expus și trădat inelul meu nu și-a pierdut magia. S-a spus despre el că ar fi frumos. Ooo, nu! Nu acesta este rolul lui, de a împodobi și nici atributul lui principal. E departe de asta. Am spus tot timpul acest lucru. În intenția mea se chema inel doar pentru locul unde avea să fie purtat nu pentru că avea să-mi împodobească mâna. Sigur că nu trebuie să supere vizual dar…mă-nțelegeți?!

* Am semănat ardei gras Barbara într-unul dintre cele 4 seturi. Burtă verde are acum o latură complet ocupată. Până răsar semințele sunt puse între sobă și perete. Burtă verde are distanțe generoase între ea și perete și acolo semințele au la dispoziție în jur de 25 de grade C așa că timpul de germinare este ca în cărți.

* Am o listă de plate must have în ograda mea anul acesta și printre ele se numără și clematita.

6 gânduri despre &8222;Sâmbătă, 2 februarie, 2013 * Raport către mine&8221;

      • Deci, clematis sunt impartite in 3 grupe. In functie de grupa, stabilesti cum le tunzi.
        Mai multe informatii gasesti pe http://egradini.ro/forum/viewforum.php?f=122
        Eu am una sub forma de tufis, Arabella.
        Mai am din categoaria cataratoare Miss Bateman, The President, Niobe, Julka.
        Le-am plantat anul trecut. Au inflorit o minunatie, in doua ture.
        Toamna, le-am protejat la baza, prin musuroire.
        Nu stiu sa-ti zic daca au inghetat sau nu.
        Vom vedea in primavara.
        In principiu, nu ar avea de ce.
        Daca au pamant bun si le uzi, te vor rasplati cu flori minunate.
        La mine-n gradina au fost plantate intr-un pamant nu tocmai exceptional si le-am mai dat suplimente nutritive.

        Apreciază

  1. Stefana zice:

    Ilinca, daca iti rezervi ceva mai mult timp pentru citit, iti recomand si eu un site exceptional, aproape exhaustiv
    http://clematite.e-monsite.com/
    Eu am achizitionat anul trecut o Star of India, care bineinteles ca nu s-a dezvoltat in ghiveci, pe balconul meu. Si nu ma indur nici sa o donez inca 😀 , dar mai vad eu pana la vara in ce gradina va ajunge. Este rezistenta la ger, asa ca a petrecut iarna pe balcon.

    Apreciază

Lasă un răspuns

