30 ianuarie 2013 – Îți mai aduci aminte doamnă?


Tresar din când în când și-mi dau seama că am uitat.

Am uitat că mi-am propus ca în anul acesta jubiliar (jubiliar din mai multe puncte de vedere dar mai ales pentru vârsta rotundă da’…rotundă frate pe care o voi împlini) să-mi aduc aminte mai des de mine pe parcursul unei zile, adică a fiecarei zile. Uit și mă ia rostogolul.

În primul rând să încerc să nu mă mai agresez în fel și chip, ca de exemplu digestiv, să mă îngijesc dacă se poate mai mult, să mă bucur, să zăbovesc etc, etc… să fac drăguțenii pentru mine…

Ieri am fost într-un supermarșeu (mor după cuvântul acesta, este extraordinar de grăitor) unde se pot face mai multe lucruri înafară de cumpărături. Se cerea să ne așezăm undeva pentru masa de prânz iar eu aveam în cap să-mi cumpăr un inel. Uite-așa… Trebuie să știți că nu port deși posed.

Mă uitam lung la mâinile mele decuseară și m-am gândit că o fată( ei…o fată da…, la orice vârstă poți fi „o fată”, măcar pentru cineva) ar trebui să aibă mai tot timpul un inel măcar și că dacă eu nu port este pentru că nu am găsit inelul potrivit. „Potrivit-potrivit dar oare cum crezi tu acum că ar trebui fie?” m-am întrebat. Nu știu cum dar trebuie să mă împace pe mine cu mâinile mele, să ne facă să ne iubim. Atât doar mi-a trecut prin minte că poate unul argintiu cu o reprezentare, un simbol ceva, cam cum poartă rocker-ii oricum trebuia să fie ieftin, foarte ieftin și să aibă zvâc.

Mai nou, datorită mizeriei din comerțul nostru asaltat de tot felul de marfa ieftină și contrafăcută în care orice cumpărătură e o aventură am început să dezvolt o pasiune pentru aspectul smart al obiectului. Adică să aibă dom’le măcar ceva isteț acolo în conceperea lui.

Mă rog… Mă opresc la o „tărăbuță” din holul larg al spațiului comercial și întreb „pentru inele măsuri mari unde trebuie să mă uit?” Verdict… crimă. Doamne! Inel… măsură mare?! Parizelul din fața mea, mândră peste poate de poziția ocupată, îmi spune cu oarece dificultate și compasiune „n-aaaavem”. Cunosc atitudinea, de regulă mă irită sau chiar mai mult dar astăzi sunt cu mine, mă am în minte și în suflet și-mi spun „e problema voastră” iar ei îi spun zâmbind „păcat, aș fi cumpărat!”.

Plec mai departe și intru la Meli-Melo. Inelele sunt chiar la casă. Aceeași întrebare aceeași formă de răspuns. Am observat că neștirbit aproape în spațiile comerciale mici vânzătoarele ocupă și ele loc puțin, dacă nu pe lățime măcar înălțime. Nu am nimic cu fizicul cuiva dacă mintea și sufletul sunt ok. Pe lângă marfa etalată observ și un coșuleț. Nu prea mai aveam unde să încerc și oricum îmi făcea plăcere să scotocesc în el și-apoi…voiam un inel, ieftin și cu zvâc el, acolo…dar mai ales voiam să nu mă întorc în cătun fără… instrument.

Calmă, imună, dedicată îmi vedeam de gând. Nu cred că vă reprezentați câtă varietate poate fi într-un coșuleț cu inele.

Și a venit spre mine. Este smart. Este de fată și nu de rocker. Este cum nu se poate de mai al meu. Și am dat pe el 20 de roni. Îi voi dedica o postare pentru că este magic, m-a făcut să mă iubesc. Am plătit, am zâmbit când s-a mirat că am găsit și-am uitat să-i spun că eu nu aș fi angajat-o.

De câte ori sunteți necăjite de cum arătați să știți ceva ce am citit nu am decretat: o femeie are infinite posibilități la îndemână pentru a fi frumoasă și trei sferturi sunt foarte la îndemână, trebuie doar să crezi, să le cauți și să le vezi.

**************************
Am sem[nat astăzi: roșii Marmende, ardei kapia Corno torro rosso și ardei gras roșu

10 gânduri despre &8222;30 ianuarie 2013 – Îți mai aduci aminte doamnă?&8221;

  1. greenzonelife zice:

    Asa cum zici, si eu am o tona dar nu le mai port, le purtam in adolescenta, acum parca nici unul nu ma mai reprezinta. Ma bucur ca tu ti-ai gasit unul pe plac 🙂

    Apreciază

  2. Si eu abia astept sa il vad mai ales ca citind ma gandeam daca nu cumva am scris eu textul asta si nu imi mai amintesc 🙂 Nu am nici un inel si de foarte multi ani imi promit ca o sa imi cumpar unu 🙂 E clar, o sa imi cumpar si o sa ma laud 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

