Luni, 28 ianuarie 2013 – Doar așa…


Bună dimineața.

Nimic nou pe frontul de vest așa că am intrat doar să vă spun bună dimineața.

Ziua e foarte  grea dat fiind că-i început de săptămână asta dacă nu ne gândim cât de grea e ziua de vineri care ni se pare că nu mai trece odată. Hm! Așa-i?Farting Smiley

Afară ninge liniștit și mărunțel. După 2-3 zile de indispoziție digestivă m-am trezit mai în putere așa că mi-am pus cele necesare și am purces la încărcarea lăzilor cu lemne. Aerul  tare bun de tras pe nări, liniștea din ogradă (nu și cea din poiată unde este mare concurență pentru favorurile găinilor) m-au împins din nou spre optimism și zău că nu mă las greu.

Roșioarele mele, un pic cam deșirate pentru că marginea jardinierei era un pic cam sus pentru ele și trebuiau să ajungă la lumină, se călesc de-acum pe pervaz și deja se zăresc alte frunzulițe (ei, mai mult cu imaginația, așa o foarte mică creastă nanomilimetrică).

Cum mi-am pus în cap mai demult  să nu mă mai port așa Twister Tornado Cow and Smiley(adică să nu mai fiu furioasă și revendicativă) ci așa Flower for You Smileytrec alte aspecte cu vederea și încerc să văd partea bună din toate cele, cât pot și eu.

Vă mulțumesc tuturor celor care treceți pe-aici chiar dacă nu lăsați un cuvânt scris și mă veți ierta dacă nu întotdeauna reușesc să răspund.

Mai vorbim. Numai bine.

11 gânduri despre &8222;Luni, 28 ianuarie 2013 – Doar așa…&8221;

    • Mulțumesc mult Brândușa. Nu de pitice aș vrea ouă ci din cele mari. Nu știu ce rase aveți, dacă numai Brahma atunci din acestea, pentru un incubator mic, cam 30 cred. Vorbim. Mulțumesc pentru răspuns.

      Despre pitice am vrut să spun că e frumoasă metoda lor de a se descurca singure cu clocitul și că mi-ar fi plăcut și mie să mă trezesc cu minunea pe tavă.

      Eu mă fac praf până scoate cloșca pui iar anul trecut nu-ți mai spun cum am făcut pe lângă incubator fiind prima dată când scoteam pui fără cloșcă.

      Apreciază

Lasă un răspuns

