Joi, 24 ianuarie, 2013 – Diverse de-a lungul zilei


* Bună dimineața lume dragă. Ziua pe la noi își arată dinții, adică e însorită și rece.

* Poate vă este greu din vreun motiv sau altul. Ieri am pozat un vârf de ghiocel care împungea lumea, deocamdată ca un berbecuț, cu petalele strânse compact. Ce plăntuță vitează deși aparent atât de gingașă. Un bun exemplu.
ghiocelul

* Dacă ați pierdut ghidul de utilizare al unei mașini de spălat Whirlpool îl puteți obține de-aici folosind codul de 12 cifre care se găsește de regulă pe spatele aparatului. Se poate alege limba română.

* Roșiile mele Saint Pierre se află în a 6 a zi de la semănare.

Planul meu în această înfăptuire a fost să semăn mai cu grijă și să le transplantez cât mai târziu sau chiar deloc adică să la pun la locul definitiv direct. Semănatul l-am făcut într-o jardinieră suficient de adâncă așa că vor avea sol de-ajuns.

Oricât le-am ales, semințele nu au fost de aceeași vigoare și nu au răsărit toate la fel.

Soiul acesta permite eșalonare, scrie pe plic că se pot semăna în intervalul I-V. Voi încerca.

Oricât de cumpătată am crezut eu că sunt tot am pus aproximativ 30 de semințe și au germinat până acum în proporție de 75%. Vor ieși toate probabil dar jardiniera fiind pusă lângă sobă rândul mai încălzit a răsărit mai repede.

Dacă mă uit la ce scrie pe plic referitor la distanța necesară între plante, 80cm/ 35-50 cm, cred că deja am o problemă. Mai vreau și alte soiuri? Mai vreau și alte legume? MAI VREAU SEMINȚE?

6 gânduri despre &8222;Joi, 24 ianuarie, 2013 – Diverse de-a lungul zilei&8221;

Lasă un răspuns

