Îmi face plăcere să vă anunț…


1

2…că la mine în ogradă se desfășoară o zi de iarnă „apocaliptică”.

Cerul este ușor posomorât dar nu este supărat și lasă să se strecoare spre pământ fulgișori mărunți și rari așa cât să nu uităm de ninsoare. Omătul așezat este încă pufos și ușor așa că pot completa fără efort cărările necesare către lemne, către păsăret, rezervorul de gaz. Ei, da. El s-a supărat un pic și mi-a arătat obrazul care a început să i se înroșească. Se rezolvă.

Pomii se odihnesc și ramurile, ușor îmbrăcate în nea, stau relaxate în poziția lor firească ușurate de povara rodului.

Ceva danteluțe de pe la streșini mă fac să zâmbesc. Aștept să se trezească Andrei să mai alergăm un pic săniuța.
Pe seară voi face cârnații. Din ingrediente de supermarșeu cum am auzit că se spune mai nou. Am reușit să evit mațele de Pakistan și de China (dar nu pot băga mâna-n foc).

Mai treceți pe la mine că în cotlonul meu… e bine.

7 gânduri despre &8222;Îmi face plăcere să vă anunț…&8221;

    • Eram într-un adânc conflict
      c-un meșter mai… neinspirat
      la reparat și calculat.
      Ai trecut tu, și mi-ai urat
      și-aproape viața mi-ai salvat,
      prin felul cum m-ai onorat.
      Când capul-aproape i-aș fi spart,
      tu m-ai scăpat de un delict
      așa că tot ce mi-ai menit,
      să ți se-ntoarcă înzecit.

      Apreciază

      • De zece ori? E foarte bine
        Dar parcă nu mi se cuvine
        Atât belșug. Nu-i lăcomie
        Să-mi dai atâta numai mie?
        Amu, în prag de sărbători
        Accept ‘napoi, doar de trei ori.
        Restul de șapte să-ți rămână,
        A rimelor frumoase, zână.

        😀

        Apreciază

Lasă un răspuns

