Undrea


Undrea, gerar, făurar…denumirile vechi ale lunilor de iarnă. Îmi plac arhaismele și dau eu căutare pe Google pentru cuvântul UNDREA la imagini poate găsesc ceva drăguț pentru a ilustra iarna în vechime.
Dați și voi și veți avea o surpriză în legătură cu iarna cea albă.

Până atunci eu mă gândesc despre ce aș mai putea scrie astăzi.
S-aveți o zi bună!

4 gânduri despre &8222;Undrea&8221;

  1. Iertare.
    Nu m-am gândit că rezultatele pot fi diferite de la browser la browser. Nici eu nu mai am chiar același rezultat.

    Mie îmi apăruseră numai și numai portrete de persoane de culoare. Se pare că UNDREA este un prenume des întâlnit la ei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

