Vremelnica abdicare a lui Nunucică


Eu sunt Nunucică după cum bag de seamă în ultima vreme. Vreau să spun că apar cam multe nu-uri în postările mele, implicit în gândirea mea.

M-am gândit să-l silesc pe Nunucică să abdice, măcar pentru o vreme, așa că îmi voi îndrepta atenția asupra aspectelor pozitive ale lucrurilor și promit să nu fac precum fetița din anecdotă (o fetiță avea înclinația să observe lucruri neplăcute la prietenele mamei care veneau în vizită și le comunica în gura mare, fapt tare neplăcut. După ce mama i-a spus că e mai bine să caute repede și-un aspect pozitiv și să spună cu glas tare lucrul draguț iar pe cel neplăcut sa-l păstreze în gând, la prima vizită care a urmat, fetița i-a spus doamnei mustăcioase: vai ce mustăcioară draguță aveți în loc de „ce mustață mare!”).

2 gânduri despre &8222;Vremelnica abdicare a lui Nunucică&8221;

  1. anda zice:

    Cat de batrana e povestea asta cu fetita ??Ca mama mea cred ca-i neam cu ea!toate fetele sant urate , nimica nu-i place,tot ii urat,e acra si nemultamita…Intai am crezut ca din basmul lui Andersen[craiasa zapezii] i-a intrat un ciob in oki si hertz ,da’ ala-i prea departe ca spatiu si ca timp…Copila asta pare mai mioritica si poate la ea s-arunca cu genetica…Cauta sa gasesti in orice lucru un ceva cat de mic frumos ca sa nu te transformi in „mamica padurii”…Ia un borcan cu capac infiletat si arunca-l pe Nunucica inauntru si ingroapa-l adanc in pivnita[si sa nu pui nici un semn ,sa nu tenteze]Pentru tine[stiu,stiu!! e foarte greu]dar pentru cei din jur e ingrozitor…Si vorba aceea :vai ce mustacioara draguta….
    Dar cine sant eu sa-ti dau sfaturi,si nu stiu cum imi permit????Sant doar un om patit…

    Apreciază

Lasă un răspuns

