Tândală și mandală


Mama mea este o persoană tare micuță de înălțime. Asta nu înseamnă că este și firavă. A dus-o greu în viață dar cum ceea ce nu te omoară te călește, la vârsta venerabilă pe care o are nu se lasă și gospodărește în fel și chip, se luptă cu comercianții care vor s-o înșele și își ține singură casa.

Mai mult dârză decât blândă, din când în când, dă lecții. Acum câteva zile am avut nevoie să pună ea câteceva în oală. Totul sfârâia cam tare și grăbit pe aragaz și-o întreb: Ai vreun program ceva? N-am. Păi atunci de ce te grăbești așa? EU nu stau să mă tândălesc. Lasă, mai tândălește și tu, nu-mi stresa mâncarea i-am zis eu căutând să nu mă amărăsc.

Ei, dacă aveam atunci la îndemână o mandală s-o colorez sigur mi-aș fi regăsit liniștea mai ușor. De fapt deabia ieri când am petrecut câteva clipe de nespusă seninătate la raionul de carte pentru copii dintr-un SM și am răsfoit(și cumpărat) cele 3 cărticelele cu mandale magice cu prinți, balauri și elfi am aflat ce este și ce rol poate avea dumneaei mandala.

Sigur explicațiile de pe coperta interioară a sunt cărții la nivel de lume a copilăriei dar văzând eu așa o denumire m-am gândit că noțiunea n-o fi chiar una de colea. Am gugălit și am găsit. Net-ul ăsta este o sursă enormă de documentare și după ce se dă la o parte balastul fiecare poate să-și aleagă sursa potrivită de informare (ceea ce vă las și eu pe voi să faceți dacă doriți).

Am uitat să vă spun că pe lângă cele trei cărți mi-am cumpărat și o cutie de creioane colorate. Hm, dacă vă închipuiți că să colorezi o mandală nu-i mare scofală vă înșelați. Încercați și voi. Am spus mi-am cu bună știință, n-am greșit. Todoruțul lui bunica, fiind prea mititel să execute colorări de mandale, s-a ales cu cartea uriașă despre animale iar prințesele căpcăunii și elfii îmi vor satisface mie spiritul de frondă, îmi vor mângâia fruntea și-mi vor netezi cutele.
P.S. Iata, de-aici puteti descarca gratuit mandale

Un gând despre &8222;Tândală și mandală&8221;

Lasă un răspuns

