Ceramica Iași…


fabrica acum câțiva ani țiglă presată, de diverse modele. 10 ani garanție! 50 de ani durată de viață cel puțin!

Au trecut 7 ani de când am pe casă țiglă ceramică de la amintita fabrică.

Între timp a apărut un alt patron, țigla nu se mai fabrică iar garanția garantată e spulberată. Nu avem pe stoc. Avem pe stoc dar transportul e mai mare daraua ca oacaua pentru 30 de plăci. ALina mai avem vreun transport către…. Nici în viitorul apropiat? A nu? Îmi pare rău d-nă, oricum procedurile noastre de evaluare și constatare durează între două și șase luni. Și oricum A, dacă faceți o comandă, plătiți dvs și țigla și transportul mâine le aveți la poartă. Dar vă costă 4 milioane doar curierul. Vă convine? Da. Pentru că o să-mi facă plăcere să vă adaug și factura aceasta la despăgubire. A, nu , nici o șansă m-am documentat, cunosc legislația.

4 gânduri despre &8222;Ceramica Iași…&8221;

  1. anda zice:

    PE EI!!!!PE EI!!! PE EI SI PE MAMA LOR!!!Sa nu -i lasi!!!! ca numai banii le plac .Marfa…de 2 lei[poate intre timp o mierleste propietaru’ sau vinde ,sau vine banca si ei sa ramana cu banii linistiti]…Care mai de care sa-si laude marfa,doar mai inseala pe cineva…SA NU-I LASI!!!PE EI ca uliu’ pe gaina!!!

    Apreciază

  2. Dragele mele mulțumesc foarte mult pentru mesaje.

    Situația nu este dramatică dar sigur materialele nu sunt de caltatea prezentata iar dialogurile purtate mi-au adus aminte de un film cu Michael Douglas, „Cădere liberă”.

    Mai am 3 ani de garanție așa că mai este timp pentru o eventuală luptă. Mai importantă este învățătura primită. Pentru ceea ce cumperi trebuie să-ți asiguri rezerve ( de piese de schimb, de consumabile etc. )

    Apreciază

Lasă un răspuns

