Tomnatice simtiri


O vizită-n grădină după buruieni pentru păsăret m-a făcut să-mi iau panerașul și să adun cu bucurie roade ascunse printre vreji și frunze. Motivat nu am mai avut timp să intru în grădină. Ea nu s-a supărat și a încercat să mă atragă și să mă bucure și să-mi dea dorința de a o lua de la capăt și la anul.

Pentru ca nu are zahăr preparatul meu făcut din brumăriile „doi ochi albaștri” …după ochi, cap și dispoziție proprii și numit adhoc magiunem se consumă cu o plăcere nebună cu lingura. Din când în când mai muruim și cîte o clătită.

Pentru că soarele s-a îmblânzit și cel mai modest colțișor de ogradă apare cu o aură liniștitoare. Vița canadiană încercănat brobonată și cu frunze care încep să se învăpăieze se etalează printre thuja verde albăstrui.

Știind că soarele va slăbi din ce în ce mai mult, grădina adună galbenul lumină în tot ce poate.
Trandafirii, precum scamatorii, mai scot ași din mânecă tulburându-ne ființa cu arome, delicatețe și culori.

În soleră mi-a zvâcnit inima. Primul rod al ardeiului (care se dovește gogoșar) adus din grădină în ghiveci.

Una-peste alta…e de bine. Gânduri bune pentru toți cei care ați trecut pe-aici.

2 gânduri despre &8222;Tomnatice simtiri&8221;

Lasă un răspuns

