Kürtőskalács si… trompeta


M-am tot invartit, m-am tot gândit și am rezistat până astăzi…

Langos-ul m-a invins acum două zile când m-am supărat pe cei de la Ciuperca Mică. Na, oricine poate gresi dar nu idolul nostru, nu!? Am returnat produsul necurespunzator, am refuzat sa mai iau altceva, le-am enumerat toate greselile iertate si-am iesit sa ma racoresc in parcul din apropiere unde am fost mângâiată de un langos cu cascaval. Buuuna inventie.

La sulul de crusta bombardata cu nuca am rezistat pana astazi cand m-am hotarât să mi-o ofer drept compensație pentru…nu contează.

Mi-a fost adusă în cameră de la maestrul zonei în materie.

Atât doar că pe la buza cilindrului de cozonac spiralat trecuse si o albina, vizita fatala pentru ea. Acul i-a ramas infipt in aluat ea a sucombat, eu am muscat, am simtit o durere in buza… si pana sa ma dumiresc ce se intampla m-am umflat. Acum seman cu un hipopopopo cum spune Andrei. Intai am avut trompeta, acum seman cu un hipopo si cand o sa-ncep sa-mi revin o sa seman cu iubita luceafarului de carbune. Sper sa raman cât de repede doar cu povestea.

Asa ca atentie la Kürtőskalács, le place si altor vietati nu intotdeauna prietene cu omul.

6 gânduri despre &8222;Kürtőskalács si… trompeta&8221;

    • Ei, nu pot spune ca o mangaiere pe cap nu-mi face bine. Mult multum Iuliana.

      Acum, după ce-am văzut că n-am murit, conform prezicerilor „lasă, că nu mori dintr-atat!”, am aflat că alergia la veninul de albine nu este asa …din naștere, o ai sau nu o ai și că nu-i de glumă. Adică poti ajunge oricând, indiferent cum te-ai manifestat în alte ocazii, la soc anafilactic si poți muri… definitiv daca nu se intervine la timp si competent.

      Ca prim ajutor mi s-a recomandat de la farmacie sa beau o fiola de calciu gluconic si sa iau o tableta Flonidan (contine un antialergic nonsedativ).

      Apreciază

  1. Mirela zice:

    Curat ghinion! Chiar ma intrebam intr-o zi, dat fiind faptul ca vara asta am avut teribil de multe viespi in curte, daca e posibil sa ramana acul lor sau al albinelor in alimente. Se pare ca da!

    Apreciază

    • Intotdeauna cand e vorba de noroc si ghinion depinde cum o iei. Eu prefer sa spun ce noroc ca acul nu s-a infipt in gura sau in gat.

      Nici eu nu credeam ca e posibil sa ramana acul asa, pe prajituri sau ma rog … dar am gasit o explicatie. Probabil vanzatorul a incercat s-alunge cu ceva, un prosop ceva albinele care oricum sunt prezente frecvent cand este vorba de ceva dulce. ALbina isi lasa acul si moare, viespea nu-si lasa acul. Amenintata si poate putin atinsa, acul s-a desprins cu punga cu venin cu tot. Eu am sitit o prima intepatura dar inloc sa scuip repede tot nu m-am gandit decat ca poate fi o cojita de nuca si am insistat cu pipaitul cu buzele s-o gasesc si s-o dau jos. Am reusit sa ma intep si mai bine si reactia a fost foarte puternica.

      Apreciază

Lasă un răspuns

