Astazi


este 6 septembrie 2012. Sunt inca la Sovata. Wireless-ul isi face extraorinar treaba iar eu stau in birou (citeste in baie cu laptop-ul pus pe chiuveta) cu placere la ora a 7 a din zi si meditez adanc scriind banal.

Pentru ca cineva cu un blog incantator silavaracald care m-a vizitat si cu generozitate a spus doua vorbe ingaduitoare in spatiul sau de exprimare(multumesc) la adresa blog-ului meu sesiza lipsa am adaugat la indemana widget-ul arhiva.

Ieri am fost la un han pescaresc din apropiere de Sovata. La ceas de seara, cand lumina e dulce si arsita domolita mi-am linistit sufletul de-a dreptul zbuciumat de atat frumusete halind pur si simplu un pastrav la gratar cu mujdei de usuroi cu smantana, mamaliguta apoi cu vinovatie am impartit pe din doua o portie de Malenka si o portie de clatite cu mere.

Am suportata consecintele de Gâgă – am uitat alimentatorul camaerei foto si am luat drept cablu de descarcare pentru camera video cablul de telefon dar macar i-am luat alimentatorul. Asa ca poze… la Bucuresti.

Oameni buni, daca nu ati fost in judetul Mures faceti cumva si cand s-o putea adastati pe-aici. Verdele este verde, seninul este senin, buruieni nu sunt, sau daca sunt nu le vezi. Intre culmile domoale deschiderile sunt largi, padurile sunt ca un pled pentru umerii gliei si drumurile sunt drumuri (95%).iar pe marginea drumurilor sunt pomi fructiferi.

De-aici trebuie sa-mi cumpar lucruri de pus in casa, nu stiu care vor fi acelea dar sigur vor fi incarcate cu o energie puternic pozitiva.

Astazi luam drumul spre Reghin, urmeaza in program Praid si Corund.

Daca aveti de mers undeva in concediu si nu stiti unde sa va cazati mergeti pe mana site-ului BOOKING. Poate nu cele mai ieftine dar sigur locatiile oferite vor fi de calitate si rezervarea sigura.

Lasă un răspuns

