Iulișca maaaaaia!


…ia libliu tibieaaaaaaaa…
Ha, ha…ce varza. Dar cate nu-i sunt iertate unui euforic.

Si cânt cu bucurie parodiind o melodie, cum altfel decat ruseasca…O ci ciorba, o ci deasa, o ci buna, o ci grasa…Iulisca maia, tare as mai vrea, teci sa imi mai faci macar 2-3 saci…

De ce ruseasca? Cred ca nimic nu te face sa zbori mai spre inalt si nu-ti inaripeaza mai tare sufletul decat un cor pe ț voci  muierești rusești.

Dar până la urmă despre ce bâigui eu aici?

Păi despre fasolea mea grasă soiul Juliska, legumă încăpățânată care până acum nu a vrut să-mi facă decât o păstaie două. Doar lenea (ei, citiți cu îngăduință motive obiective) m-a oprit s-o smulg. Și …surpriză. Iată astăzi ce-am găsit:

Prin mica seră saună lucrurile nu stau decât experimental banal. Adică unora le merge altora nu dar o să le meargă mai acuș dacă vremea va reveni la sentimente mai bune. Arpagicul si castraveții viețuiesc spre bine. Ce e frăgeduț încă nu.
********************************************************************************

Lasă un răspuns

