19 august


Fiind duminica nu prea imi dadea inima la lucrari desi aveam toata disponibilitatea Andrei fiind plecat.

Mi-am luat inima in dinti si am transplantat un ardei (sau gogosar) din cei prost plasati care nu mai ajung sa mai fructifice fiind si uitati cu udatul. Are ceva boboci. Daca nu l-am traumatizat prea tare poate e de bine.

Este foarte cald in solar, cred ca poti sa fierbi un ou si semincioarele de creson n-o duc asa bine cum ar trebui.

E cam dezolant timpul de asteptare pana rasare ceva ca lumea.

Lasă un răspuns

