16 august


Cu noaptea în cap și plină de elan am purces la asamblare. O schemă meschină, redusă la minim, utilă mai mult prin inventarul pieselor, cam greu de urmărit și cam incompletă mi-a fost singurul sprijin. Andrei a fost și el prezent și nu mi-a distras atenția prea mult. S-a tot învârtit pe lângă mine urmărind cele două rațe cărora le era prea lene să alerge dar nici să se dea pe mâna lui nu doreau.

După prânz sera era gata. Nu mi-a rămas nici o piesă și nici nu mi-a lipsit deși în câteva ocazii am umblat beată căutând câte ceva ce-mi părea că lipsește. Încercarea mare a fost când a trebuit să pun folia pe schelet. Câte urcări am făcut pe scăriță nu vă mai spun, că a trebuit s-o întorc iarăși nu vă mai spun. Important este că am izbândit. Am scormonit dupa semințe și ca să nu rămână goală am inaugurat-o cu o jardinieră semănată cu creson.

L-am ales ca primă semănătură pentru că răsare foarte repede, este o plantă încurajatoare și puțin pretențioasă, cu mari beneficii pentru sănătate.

2 gânduri despre &8222;16 august&8221;

Lasă un răspuns

