Yes, yes, yes!


Yes, I am! Smart of corse!

Adică, pentru a reveni mai cu picioarele pe pământ, poate nu chiar atât deșteaptă cât …în stare

Gata cu elucubrațíunile!

De fapt am reusit sa-mi montez maxi-sera singura-singurica si doar cu manutele astea doua plus toată glagoria pe care am reușit s-o adun de prin cotloanele ființei mele.

Veti înțelege ce-a fost așa mare scofală dacă vă voi spune că numărul total de piesișoare pe care a trebuit sa-l gestionez este de peste 200.

Stiti povestea celor trei purcelusi? Rezistenta constructiei mele este invers proportionala cu pretul si se aseamana cu casuta de paie din povestea purcelusilor dar asta se poate imbunatati ulterior.

Sunt încântată pînă la cer că am izbândit și-mi scormonesc mintea ce să semăn mai potrivit momentului și ofertei de spațiu și organizare. Pe o latură după cum vedeți este înzestrată cu polițe. Deocamdată am pus creson și busuioc. Urmeaza…

Lasă un răspuns

