Răgaz


Prințul a plecat departe,
pe cal alb încălecat,
astăzi este sărbătoare
și am timp de meditat:
când nu-i grea
viața-i frumoasă!
Hm, totul este relativ.
E frumoasă că e viață
doar de nu găsești motiv
cum că n-ai, nu-i și nu poți…
Când pe NU doar te axezi
niciodată n-ai să vezi
cîte sunt, poți și posezi.

Cineva mi-a declarat
că e foarte fericit.
Când „de ce?” l-am întrebat
mi-a spus „fiindcă m-am trezit!”.

Să pun aici o morală?
Da, viața nu-i mare scofală
dacă nu-i aduci dovezi
că TU ești dispus s-o vezi
TRIUMFALĂ!

Și o faci… când simți c-o pierzi.
Până atuncea, ca asinul
zi de zi îți sporești chinul
când mereu tu vrei să vezi
că nu-i, nu poți, nu posezi!

2 gânduri despre &8222;Răgaz&8221;

Lasă un răspuns

