Gradinarit


Ieri am pus fasole grasa urcatoare. Sper ca anul acesta sa ma aleg cat de cat cu ceva pentru că încercările din anii trecuți au eșuat.

Răsadul de praz, voinicut-voinicut așteapta un pic de atentie dar este atat de subtirel ca nu-mi vine inca sa-l misc. Cel de telina la fel. Seamana cu un patrunjel mai indraznet dar tot subtirel este si ma intimideaza.

Alataieri am mutat la locul definitiv o parte din răsadul de rosii care sta sa infloreasca.

Marele alb se intoarce. Trandafirul meu urcator si-a pierdut iar partea aeriana din cauza gerului care l-a mistuit. S-a mai intamplat o data dar si-atunci si-acum, precum pasarea Phoenix, a renascut din propria cenusa. Alti trandafiri au floare deja sau macar o colectie onorabila de boboci, el…el are VIAȚĂ și până la toamnă ajunge chiar să și înflorească
(sper).

Ciresele de mai sunt în pârg și păsările cerului au căpătat interes față de ungherul meu.
Graurii, Doamne apără-ne, sunt un pic ocupați și încă n-au dat iama dar coțofenele și mierlele se delectează cu cîte-o cireașă pe care o degustă tacticos unele pe gard altele pe jos prin iarbă, cu nonșalanță, parcă-ar ști că nu le-mpușc și nici altceva nu le fac.

Acu’ ce să zic, eu sunt cam zgârcită pe de-o parte și tare risipitoare pe de altă parte, inimă largă cum s-ar spune și cam fierb în suc propriu dar …ce vine de la natura sa se intoarca un pic si in natura.

Toate bune deocamdata.

2 gânduri despre &8222;Gradinarit&8221;

  1. Daca toate’s bune, este in regula :)) Si eu am pierdut vreo 2 trandafiri, dar am mai castigat vreo doi… Uite ca de praz am uitat….
    Ciresii nu ai decat sa ii acoperi cu o plasa marunta, cred daca vrei sa mai faci si compotel.
    Pupici!

    Apreciază

  2. RuX zice:

    Buna Ilincuto.. ma bucur ca esti bine si ca flacaul creste …Ma buucr si pentru puisorii cei de inceput ..
    daca vrei flori si pot sa-ti daruiesc ,cu placere
    Ruxandra

    Apreciază

Lasă un răspuns

