Prostul nu e prost destul daca…


…nu e si fudul.

Plesnesc, plesnesc, plesnesc de nervi când am de-a face cu oameni prost pregatiti in meseria lor dar cu tupeu care sfideaza logica pana-n panzele albe incercând sa te imbrobodeasca cu tot felul de prostii.

Ar trebui sa ma amuz, sa-i mistocaresc, sa-i desfiintez cu zambetul pe buze. Nu reusesc decat sa ma enervez si eventual sa-i fugaresc.

Am niste neplaceri cu Internet-ul din cauza unor destepti apropiati care fura ip-uri, fura trafic, fura si luna de pe cer. Ma rog. Nu mai conteaza cum a decurs dialogul, conteaza ca acum o luna sa zicem, am mai avut probleme. A venit omul, mi-a vandut pontul, mi-a rezolvat problema, i-am dat bacsis, a fost atat de fericit incat mi-a oferit numarul de telefon si toata atentia lui viitoare.

Astazi l-a intampinat jumatatul meu cu toata consideratia si cand ajung eu de la bucatarie il gasesc pe respectivul instalat la calculatorul meu.

Zic: pai ce faceti aici?

Zice: pai n-ati zis ca nu merge?

Zic: pai si n-ar trebui sa va spun cum nu merge?

Zice: pai aveti Net. Ne-am urcat si pe stalp si-am verificat.

Zic: dom’le, pai tocmai asta e problema ca ba am ba n-am desi conexiune exista tot timpul.

Zice: pai si eu ce sa va fac?! calculatorul dvs. e de vina!

Zic: pai da’ cu mobilul de ce merge?

Au mai fost ceva propozitii printre si urmeaza…

Pai daca tipati la mine…ca si randul trecut tot la fel…

Zic: ai gresit usa, randul trecut ai multumit frumos si ti-ai oferit serviciile pentru tot viitorul care va sa vina luminos si glorios dupa bacsisul gros(ei ma rog nu chiar atat de gros) pe care l-ai primit.

Pai da’ ce v-am cerut eu ceva?

Zic, in concluzie care-i parerea dumitale? Ca daca e calculatorul meu de vina eu nu mai am bani sa investesc deci renunt la abonament.

Pai nu ca eu n-am zis…

Stai asa sa vorbesc cu seful dumitale…

Daca scriu acum(impuindu-va capul, iertare) fara sa fi schimbat calculatorul si nici placa de retea ci doar schimbandu-mi el IP-ul, sa nu mai zic eu odata ceva despre originile unora sau ale omenirii in general?! Nu ca nu-i frumos.

Zic: lasa ca data viitoare nu mai tip. Cu zambetul pe buze fac reclamatie la protectia consumatorului!

3 gânduri despre &8222;Prostul nu e prost destul daca…&8221;

  1. Ei Dani, cu cât avem de-a face cu mai putine litere cu atât este mai greu să te descurci. Iti dai seama cu câtă emfază le utilizează „specialiștii”.

    IP-ul este un fel de indicativ numeric pe care il atribuie furnizorul de Internet calculatorului tău.

    Apreciază

    • Nicol zice:

      Ilincuto, tu ai adresa IP fixa? Ca in mod normal se aloca dinamic si atunci clar e problema furnizorului. Data viitoare pregateste si o coada de matura, cat mai zdravana ca sa-l altoiesti pe obraznic.

      Apreciază

Lasă un răspuns

