Pasarea Phoenix


Da. Este vorba despre micul meu solar ridicat cu putere, pricepere si minte de femeie adica fiinta cu poale lungi si … .dar mai ales cu o nerabdare si pripeala demne de cartea recordurilor.

Ha! Au venit peste el chintale de omat. Scheletul incropit din lemnisoare gasite prin magazie, si-a indoit in fel si chip, ca un magarus de lemn cumparat din targ, nervurile dar nu s-a prabusit. Cand am reusit sa ma gandesc macar la el, apoi cand mi-am putut lua inima in dinti sa ma catar pe troian si sa scotocesc cu lopata dupa o urma din solarul meu, m-am bucurat ca am gasit un varf de lemnisor la cota initiala a micului adapost si, curioasa sa stiu ce este inauntru, am spart un pic folia. Intuneric total bineinteles si, vag, am distins…pamantul.

Incet-incet binecuvantatul soare si putinele mele puteri( ca celelalte forte, mai insemnate, de prin ograda nu au timp), l-au eliberat de povara. M-am tot uitat prin gaura din folie (intrarea inca nu este accesibila) si la un moment dat mi-a aparut o parere de verde mic in fata ochilor. Am mai tras un pic de folie, mai la stanga, mai la dreapta sa refac cat de cat volumetria, am postat o lespede s-o mentina cat de cat si mi-am vazut de treburi nedorite, pana astazi, cand…

Acolo este viata… plina de curaj.

Afara, micuțul păr și cireșii împung aerul cu sfârcurile îndrăznețe ale mugurilor. Usturoiul pus de-astă toamnă este de un lat de palmă, viguros cum nu am avut niciodată, iar arpagicul lipsește cu desăvârșire de parcă… nici usturoi n-a mâncat …nici gura nu-i miroase adică de parcă n-aș fi platat nici măcar o cepușoară.

Lasă un răspuns

