An bisect


Suntem in 28 februarie. Mai trebuie sa asteptam o zi ca sa trecem in martie si sa simtitm primavara mai aproape.

De ce a fost nevoie de asezarea lucrurilor in acest tipar, al ivirii odata la patru ani a unuia cu o zi in plus, ne spune Wikipedia aici.

Ca in jurul oricarui lucru mai aparte si in jurul anilor bisecti au aparut tot felul de superstitii. Nu le cercetez deoarece n-o sa le adopt. Pana una alta, din toata inima, „La multi ani!” celor care nu-si pt serba ziua de nastere decat odata la 4 ani. Sa fiti sanatosi si fericiti oameni buni!

Aseara a clipit iarna din gene si sincera sa fiu, inainte de-a ma bucura, m-am cam infiorat. Troienele din preajma mea par ale copilariei mele, adica odata formate raman incremenite in rezistenta lor pana tarziu in primavara. S-au mai murdarit, s-au mai tasat, dar sincer, parca nu mai vreau alt strat deasupra lor.

Acarul nevazut mi-a mutat sufletul de pe sinele ingrijorarii si zgribulirii pe sinele sperantei, ochii se indreapta cu duiosie spre firicele minuscule si extrem de gingase de viata, semincioarele mele incoltite si deja simt rosiile parguite si parfumate cu …inchipuirea si visez ca anul acesta sa pun si un borcan cu gogosari de la mine din ograda, chiar si de 800 de grame. Varza murata am mancat.

Lasă un răspuns

