La gura sobei


Periculoasa vreme. Daca nu esti potopit si necajit, stai la gura sobei. Daca stai la gura sobei ai prea mult timp de gandire si daca te gandesti prea mult nu prea e bine.

Te-ai putea intreba: ce-ar fi sa-mi iau lumea in cap?! Ce-o fi fost in capul meu?! Unii pot fi hotarati din fire si sa si faca pasul. Si pe urma? Nu le pare rau?

Mai bine pun cateva poze:

Ce umilinta pentru biata mea fiinta, catelul vecinului pe culmea meterezei mele, marcand teritoriul in fel si chip! Pana unde poate merge un friendship? Ce se vede in poza nu este un deal ci gardul meu cu…șal.
********************************************************************************
Suspină sedusă și abandonată căsuța de scrisori din poartă.
********************************************************************************
Și-a venit ăst an bădica troian…
********************************************************************************

Ne-am iubit numai o vară!
********************************************************************************
Un cățel numit speranță
********************************************************************************
Tot la deal …
********************************************************************************
Cățucul

Lasă un răspuns

