Mărturisesc și măcăiesc…scuze mă căiesc


Altfel ar trebui să spun găgăiesc pentru că am fost o gâscă. Sau nu?

Adică: deși știam că s-ar putea să am surprize neplăcute am cumpărat ceva costisitor fără să văd. Maxi sera are un cadru foarte fragil. Dacă o vedeam n-o cumpăram. Dar, daaaaaar…este un mic hangar, lucru mulțumitor și-ncântător. Si-atunci, spășită la omul meu voi apela și el o va consolida. Folia în schimb este de toate paralele. Slavă Domnului că nu am comandat-o direct la domiciliu si asa s-a comis o binevenita intarziere că dacă o montam înainte de viscol acum o căutam prin China de unde a și venit pe meleagurile noastre.

Sigur ați vrea să știți ce face în schimb solarul, vegetarium-ul, cortul, adăpostul, chichineața încropită de mine?!?! Ha, face bine adică nu s-a prăbușit deși are în cap o tonă de zapadă. S-a lăsat un pic dintr-o șale si-nauntru este întuneric beznă. Doar un colț am reușit să dezvelesc. Asta este. Ce bună este mai întâi o experiență puțin costisitoare.

De unde știu că maxi sera este un mic hangar? Hi, hi, hi… din odaia cea mare, sau living sau sufragerie cum vreti s-o numiți. Înca nu e gata cadrul pen’ ca trebe glagorie instructiunile reducandu-se la un desen cu foarte putine indicatii.

Vă tin la curent cu acest experiment.

Un gând despre &8222;Mărturisesc și măcăiesc…scuze mă căiesc&8221;

Lasă un răspuns

