Iubitul meu secret


Am un iubit secret. Ne vedem deocamdată haotic și neprevăzut. Eu nu sufăr pentru că știu că îi este bine și avem viața înainte.

De câteori ne vedem însă, rămân sleită de puteri de cât de intensă este trăirea în preajma lui. Gura îmi stă tot timpul atârnată de urechi, sufletul ajunge la punctul de fierbere, graiul îmi devine nearticulat și organele interne vitale dau semne de intrare în vrie.

După ce-mi revin, adică dupa cel puțin 12 ore, mersul meu nu mai este normal o bună bucată de vreme, devine, aparent inexplicabil, săltat. Apoi și brațele…tot vor să se ridice deasupra capului ca și cum ar alcătui o cunună și ușor bat aerul aiurite ca și cum ar căuta să îmbrățișeze ceva… sau pe cineva.

De fiecare dată când ne vedem, iubitul meu mă uimește cu o nouă realizare.

La ultima întâlnire de exemplu m-a dărâmat pur și simplu ducându-si singur pampers-ul la gunoi.


params=”auto_play=true&show_comments=false”

5 gânduri despre &8222;Iubitul meu secret&8221;

  1. Nicol zice:

    Ilincuto, ma faci sa-mi amintesc de intamplari asemanatoare traite de mine cu cativa ani in urma, nu multi, vre-o 3-4. Si-or sa mai fie si multe altele, iar gura-ti va sta atarnata de urechi din ce in ce mai des in timpul ce va urma iar cand isi va petrece manutele pe dupa gatul tau o sa simti cum te topesti ca bruma la soare! Sa-ti traiasca Todorutu si sa-l alinti cum ti-o placea tie mai mult. Lasa corectarea alinturilor in grija parintilor, e treaba lor. A noastra, a bunicilor e sa-i alintam si sa-i iubim si sa-i rasfatam.

    Apreciază

Lasă un răspuns

