Mais aujourd’hui…


happy birthday to…me! Nu se face dar… imi place!

O deruta il face pe computadorele meu sa afiseze 29 decembrie in dreptul postarii desi e trecut de miezul noptii si suntem in 30. Lasa ma PC, nu mai tine timpul in loc ca si-asa, ori c-o zi ori fara o zi tot gloaba ma voi numi.

11 gânduri despre &8222;Mais aujourd’hui…&8221;

  1. Anonim zice:

    Cioc, cioc! Mi s-au imbujoratobrajii de jena si sfiala. De mult n-am mai haladuit prin ograda ta, desi tare mult imi placea, dar ma rog de iertare si intelegere. Am venit sa-ti urez o aniversare cu multe bucurii si cu fericirea de ai avea pe cei dragi alaturi; sa fii sanatoasa, sa-l vezi pe Todorut mare, alergand printre flori, si sa-ti umple inima de bucurie. Si-ti mai doresc un an rodnic, cu multe impliniri, zile senine care sa inceapa si sa se incheie cu zambete de multumire.
    LA MULTI ANI Ilincuto!
    Nicol Caloian

    Apreciază

    • Bine-ai venit jupaneasa Nicol,

      Onorata peste poate, inima in piept se zbate la atatea vorbe bune si frumoase.

      Multumesc pentru urari si primeste-le inzecite inapoi. Un an nou mult mai bun decat oricare de pan-acum pentru dumneata si familia dumitale.

      Te pupicesc Nicol

      P.S. Todorut alerga mai acum o saptamana dupa doua mingii deodata si era cam nemultumit ca nu le poate birui pe-amandoua in acelasi timp.

      Apreciază

Lasă un răspuns

