Birul


Pentru orice in viata noi platim un bir
Mai aspru, mai bland, mai brutal, mai subtil
in bani, in natura, in munca, in chin…
am vrut sa am hrana crescuta-n eco-stil?
cocoasa mi-e rupta de-amarnicul tribut
si traiul cu ochii-n tarana petrecut
si plang cu-amare lacrimi ca nu pot sa mă-ndrept,
mă târâi pe cărare strângând cu greu la piept
mormane nesfârșite de volburi, știr și pir…
Pentru orice in viata noi toți platim un bir
dar mai ales cand hrana-i crescută-n eco-stil!

DAR, căci iată apare mereu și un dar,
cu dulce evlavie am strans în buzunar
un gogoșar.
E unic si firul de plantă scăpată la viață
și fructul pe tulpina ca firul de ață.
Cules prematur (de-un mic rău e atins)
mă face să strig: am invins! am invins!

Mare ți-e grădina Doamne și de necuprins!

Si totusi in gradina mea se intampla si asa:

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

