Arșiță mare coane Fănică!


Niște copii (mai mari) vor să trăiască din ce le place să facă: fotografie (de eveniment, de produse… Poate vreți să vizitați

*********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
N-am avertizat că voi lipsi și-mi cer iertare celor care și-au pus o-ntrebare cu-un pic de-ngrijorare.

Am beneficiat de serviciile CFR-ului și surpriza a fost plăcută. Vagoane noi, aer condiționat și lume …potolită. Viteza însă… variată. Adica trenul a circulat cu trei viteze: încet, încetișor și pe loc. Când el se chema rapid!
Trecem peste.

La întoarcere, adică după aproape o săptămână, vecina de alături (cu care nu vorbesc de când m-a bălăcărit pentru că am îndrăznit s-o rog, în al 7-lea sfârșit de săptămână cu petreceri extrem de zgomotoase, să dea muzica mai încet) cotcodăcea, cât putea de tare, către un interlocutor ascultător, despre roșiile din solar și alte cele care au copleșit-o cu producția.

Umilă, m-am uitat și eu în jur. N-am solar, n-am nici cocoașă care să mă țină, n-am nici ajutor disponibil care să vină atunci cînd nu prididesc, nu dovedesc sau nu mă lămuresc, da’ n-am nici nevoi atît de mari. Și-atunci de spate m-am îndreptat și de puținul meu m-am bucurat.

Nu pentru mult timp însă deoarece am simțit la un un moment dat că mă frige foarte tare în spate și NU, NU era răsuflarea otrăvită, cu osârdie zvârlită în spatele meu indiferent, în mod ardent, de către vecina văduvită de un partener de scandal triumfal. Mi-am adus aminte îndată că, în popor, iulie se numește luna lui cuptor!

Un gând despre &8222;Arșiță mare coane Fănică!&8221;

Lasă un răspuns

