Papa Gray the Drake


Această prezentare necesită JavaScript.

Sper că ar fi o formulă corectă de adresare către gâscanul meu cenusiu (pe care l-am botezat Gray pentru a-i putea spune gâștii mele albe Blanche) din moment ce a adoptat cu tot sufletul, cu toată ființa cei 15 puișori luați de la „casa de copii” (citeste magazinul AGROLAND). Dacă l-ati vedea cum stă de pază lângă puiernița, cat de viteaz este in fata catelului prea bagaret, cum se arunca cu pieptul inainte si aripile larg desfacute sasaind cat de amenintator poate… Cum nu se clinteste sa se duca la mancare sau baie cat este ziulica de lunga…Cum isi tine coada evantai si cum incearca sa se faca inteles de gagalicele albe si ciripitoare. Alta limba dar sentimentele se transmit si daca la inceput puisorii erau indiferenti la incecarile lui acum din cand in cand se aduna in partea in care el le sasaie povete.

Blanche, cum ii sta bine unei duduite, un pic mai detasata, mai grijulie cu propria persoana, se mai duce sa-si vada de propriile nevoi dar se tine si ea pe-aproape de consortul sufletist.

Ce-am scris nu prea se potriveste cu „In ograda la Ilinca” dar dragul meu gascan e atat de extraordinar incat atat m-am grabit sa-l laud si sa-l slavesc cum m-am priceput. Auzi, Papa Gray the Drake!

2 gânduri despre &8222;Papa Gray the Drake&8221;

Lasă un răspuns

