Din ograda


Din ograda

E de sfada ce-n ograda se petrece
Nu mai tine, nu mai tine
pun la cap batista rece!

Ori e gisca, ori giscan,
aripata cenusie!
Dupa ce-si calca surata,
cam stingaci e-adevarat
dar la modul repetat,
acum ce sa vezi mai frate,
fac clocitul…JUMATATE.
Pot sa dovedesc cu acte!

Oare s-a mai petrecut in trecut,
asa bazagonie?
Nu tineti nimic ascuns
daca stiti istorie
ca eu n-am acum in stoc
destula glagorie
si n-am ajuns la soroc
sa-mi gasesc usor raspuns!
Mersul firii-i nepatruns!

2 gânduri despre &8222;Din ograda&8221;

  1. Nu ţinem nimic ascuns
    Din cele ce sunt de spus
    Să ştii, am mai auzit
    De masculi care-au clocit.

    Ba, chiar am văzut un „EL”
    (E vorba de-un porumbel)
    Chiar la mine la fereastră
    Ce-o-nlocuia pe nevastă

    Şi ţinea ouăle calde
    Cât pleca ea să se scalde.
    Deci, gâscanu-i admirabil,
    Un părinte responsabil.

    😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

