Sophia Loren, mortadela, roz-ciclam si verde mar


Acum citeva zile m-am nenorocit. Adica norocul m-a slujit gresit. Adica un fragment de film am urmarit cu Sofia Loren tinara si incapatinata.

Pleca din tara ei natala in America mi se pare sa se marite. De ce si cum poate stiti voi daca ati vazut filmul, ducea cu ea, frumos ambalat in ce altceva decat folie de aluminiu o bombita de cel putin 2 kg de salam mortadela. Nu mai dezvolt de ce si cum ca oricum n-ar fi decat supozitii, ceva dificultati la vama, de atata asteptare i s-a facut foame si a taiat din bombita de salam si a mincat si l-a mai servit si pe … granicerul sau polititstul care era cu ea. De truda si stres ea a atipit un pic pe banca pe care statea. Polititstul a schimbat citeva cuvinte cu un coleg care se apropiase si…l-a imbiat si pe el sa guste si i-a taiat, ati ghicit o bucatica de salam. Si a mincat si el.

Oameni buni si dragi surate nu mai mananc mezeluri de ceva buna vreme. Am rabdat de cand am vazut filmul pana astazi cand, n-am mai pierdut timpul si am cumparat 200 g, macar daca era mai putin, de salam si am mincat cu piine graham care macar era bunuta, asa cu cojita crantanitoare. Ce sa mai dati voi cu pietre. Mi-am facut-o eu singura. Of, Sofaia, Sofaia! Tu si bombita ta de mortadela!

Cum sa zic, „om sunt si nimic din ce este omenesc nu e strain” sau „porc am fost, rusine sa-mi fie”?

Ei pe cand imi balanganeam eu mintea intre cele doua alternative am gasit ceva in buzunarul vestei cu care am fost afara sa dau mincare la gaini si dupa alte treburi. Ce credeti ca am gasit? Bucuroasa cu citeva minute in urma ca pe frigul asta am gasit totusi un ousor marisor l-am pus in buzunar unde mai aveam si niste chei si distrasa de faptul ca nu mai aparea catelul meu mai tinar, care parca intrase in pamanint (il inchisesem din greseala in garaj) am uitat de ou. Cheile au tot saltat vesel in buzunar in agitatia mea panicarda si au facut oul zob. Micuta porcaiala din buzunar sa-mi spuna oare care-i raspunsul la intrebarea de mai sus?

Ei, pentru cine a trecut pe aici si a trebuit sa suporte marturisirea mea drept mica si incerta compensatie imagini cu florile mele.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Un gând despre &8222;Sophia Loren, mortadela, roz-ciclam si verde mar&8221;

Lasă un răspuns

