ShoFereala saga (5)


Desi un pic, sa spun, …matoala
Am indraznit si-am mers la scoala.

Nici nu s-a intarit cimentul
putinelor ce-am invatat
si a venit pe sest momentul
ce reprezinta o teroare:
sa ies in traficul cel mare.

Ma-nchin, ma rog si-ncerc sa sper,
imi tot ridic ochii spre cer
si zic da Doamne:
traficul sa se-adune
in cu totul-alt colt de lume
decat unde voi fie eu!

Si mai vreu:
numai verde-n semafoare,
sa nu fie prea mult soare,
strazile sa fie drepte,
gropile sa nu astepte
ca eu sa le ocolesc…
si …nimic sa nu gresesc!

de frica sa n-o mierlesc,
nu e elegant cuvantul,
da’acuma … asta este!
………………………………….
Ce-o mai fi e de poveste.
Vedem data viitoare,
cu ce-o fi si cum e oare.
Pan-atunci …
Luati aici o-mbratisare.

2 gânduri despre &8222;ShoFereala saga (5)&8221;

Lasă un răspuns

