ShoFereala saga (4)



A venit si ziua para!
Am servit covrigul iara
dar nu un covrig cu sare,
cu …mustrare!

Ilinca tu esti dura?
ma-ntreaba instructorul.
De ce te-atarni cu ura,
strici semnalizatorul!?!

Cu un complex chircit in plex
nu mai produc niciun reflex,
nu mai gasesc nici-o pedala
si toata sunt doar indoiala.

Si cand credeam ca ma alunga
imi bate clopotul in dunga:
intoarcere sa faci te-nvat
de nu, ti-oi pune chelea-n bat.

Intoarcere?! da, asta vreu,
o fac, dar pe calcaie-ndata
ramane scoala fara pata
si vom uita si tu si eu

ca noi ne-am intalnit vreodata.

O, n-ai scapare, nu visa,
tu iar si iar vei incerca.
Nimic din ce are valoare
nu reusesti dintr-o-ncercare.

3 gânduri despre &8222;ShoFereala saga (4)&8221;

  1. Intoarcerea din 3 miscari,
    iti da de furca pe „carari”!
    Da’ stai, nu te grabi’n zadar,
    sa vezi parcarea-lateral!
    Si numai cat ce le-ai deprins,
    instructorul vrea dinadins,
    sa te invete noi miscari,
    cu spatele – alte parcari!

    :))) Bafta si spor!

    Apreciază

  2. Ilinca, intoarcerea aia din 3 miscari mi-a mancat sufletul. Intr-o duminica de toamna, am iesit la padure, pentru a coace ardei capia si vinete. Mama mea, sotul si copiii, au efectuat operatiunile: foc, copt, curatat, plus gatit la ceaun si gratar, iar eu… am chinuit masina, pe drumuri de munte. Am consumat un rezervor de benzina tot intorcand :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

