Bucurie si nostalgie!


Azi dimineata cerul foarte inalt cu bulgarasi de nori argintii mi-a dat avant si bucurie. Mai dupa amiaza am vazut stoluri, stoluri de pasari calatoare urmand acelasi drum ca intr-o bejanie si sufletul mi-a fost invadat de nostalgie. Hm, gasca Mama Akka…

2 gânduri despre &8222;Bucurie si nostalgie!&8221;

  1. Toamna trecută am asistat şi eu la un exod al gâştelor sălbatice. Zburau în stoluri bine organizate (în formă perfectă de V, cu un şef călăuzitor în frunte). Primul impuls a fost să dau fuga după camera foto. M-am potolit şi am ascultat de-al doilea impuls: m-am lungit pe iarbă şi m-am uitat la stoluri, stoluri, stoluri…

    Apreciază

  2. ilincaotgramesti zice:

    Natura si legile ei…

    Sper din suflet sa nu se produca prea curand( daca se poate niciodata) modificari climatice atat de drastice incat sa ajungem sa vedem vietatile pamantului in degringolada.

    Acum catva timp am trait timp de cateva zile atmosfera din Pasarile lui Hitchcock. Pomii foarte mari dintr-o curte vecina si toate cablurile din preajma casei au fost ocupate de grauri. Pomii, carora le cazusera majoritatea frunzelor erau plini de …frunze iar cablurile erau ca siragurile de margele.

    M-am linistit cand am aflat ca sunt pasari migratoare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

