Picuri reci si frunze-amare



Se clatina in chin cumplit
fragila panza de paing
ducand povara unor picuri
de toamna uda.

Un strigat am in piept strivit,
si nu pot spaima sa-mi inving
durerea fierbe-n alambicuri,
jalea-i zaluda.

Speranta s-a cam ispravit…
la stanca grea nu pot sa-mping
precum facea Sisif in mituri.
Ce soarta cruda!

Sa fie un-vis de neimplinit
corzi reci de suflet sa ating
desi sunt imbracate-n scuturi?
Naluca nuda!

3 gânduri despre &8222;Picuri reci si frunze-amare&8221;

  1. ilincaotgramesti zice:

    Ce fata buna esti tu Mirela de nu m-ai intrebat: de ce am panze de paianjen la feresti.

    Uite o sa-mi fac un catren ca datorita voua, dar mai ales lui Ozi eu m-am remontat cat de cat:

    Zaluda esti mata cucoana!
    Ce ai acum cu biata toamna?
    La iarna toamna s-o gata
    Sa vezi atunci ce-oi suspina!
    Dar te intreb eu pe mata
    (as vrea cumva sa nu te-ating…)
    Cand cureti paza de paing?

    Apreciază

Lasă un răspuns

