Aujourd’hui


Acesta este cuvantul care mi-a venit in minte pentru a defini ziua de astazi.
De tradus se traduce asa:

Se anunta o zi buna, frumoasa de toamna. Cam fierbinte poate dar blanda cu mine. Am reusit si am rezolvat cu noaptea in cap o problema neplacuta, m-am invins si victoria este tare dulce… Adica mi-am spus: nu faci nici un alt pas pana n-o rezolvi…M-am putut detasa si m-am surprins zbughind-o cu un pretext oarecare de vreo doua ori de la treaba respectiva si mi-am spus CIOC BOC TRECI LA LOC si culmea este ca m-am si ascultat. Nu am facut exercitiul asta de prea multe ori desi am cati ani am…

Deci imi propun ca ziua de astazi sa se desfasoare sub imperiul lui „aujourd”hui”, adica Franta, adica rafinament sau macar un pic de ratiune in plus in trairea clipei…

Diseara voi raporta cat mi-a reusit… Un sangvinic… chiar si in Franta n-o duce prea bine cu ratiunea…

A ce soir!

P.S. Nu putem atinge stelele dar putem sa ne calauzim dupa ele…

O Carla Bruni in videoclipul care imi da aripi privind desenul animat inserat:

Doamne, mai bine asa decat sa ma gandesc la ce mi-a trecut mai devreme prin cap: mi-am facut un mic bilant si am numarat cati ani de viata imi mai ofera statistica mediu optimista in mod natural de trait. M-am speriat si mi-am spus ca sunt putini.

Somnul ratiunii naste monstri!

Sa-i scoatem cu ceva gimnastica:

Lasă un răspuns

