Falling down!


Doamne Dumnezeule, mare esti si puternic, nu ne lasa ca numai in tine mai sta nadejdea noastra!

Apleaca-Te Tu asupra noastra ca pana la Tine pe noi ne mananca „sfintii” cei care, de mai jos un pic de nori dar de mult prea sus fata de plebe, oranduiesc si carmuiesc si dijmuiesc si nenorocesc si decimeaza si jubileaza.

Nu sunt belicoasa, sunt fricoasa, nevricoasa si nu ma avant in critici, revolte, nesupuneri, contestatii etc. pentru ca nu sunt foarte sigura unde m-as putea opri si daca as putea si un capricorn este prevazator. M-am temut intotdeauna foarte tare de ireversibil, de momentul cand se rupe firul.

Dar nu stiu ce se intampla ca ies tot mai des prin ograda si caut cu privirea ratacita si nu stiu ce caut si ma framant si parca totusi privesc prea des spre sapa, spre harlet, spre furca… si e cald si nu e de gradinarit… si ma strange ceva de gat, si mi se umfla tamplele, si mi se incetoseaza privirea… si-mi aduc aminte de Victoria si de baltag si de caine… Si incep sa ma intreb ce as putea face eu, o muiere care trebuie sa ma ingrijesc de linistea, sanatatea si buna stare (nu neaparat bunastarea) familiei mele acum cand se pare ca totul e o nebunie… si ca e o pretentie de om nebun sa vrei sa traiesti linistit si sanatos

Si cand mi se spune tot mai des cat sunt eu de vinovata pentru asta pentru ca am votat intr-un fel sau in altfel sau pentru ca n-am votat…
…….

Ce am scris pana aici este totusi, deocamdata, o parabola hiperbolica sau…o hiperbola parabolica usor litotica…
DAR
… mi-e tot mai viu in minte filmul cu Michael Douglas „Cadere libera”=Falling down si ma uit cu groaza in jur si mi-e teama de un Falling down general.
Doamne apara-ne!

….
Sa ne mangaiem pe cap ascultand:


I touch your lips and all at once the sparks go flying
Those devil lips that know so well the art of lying
And though I see the danger, still the flame grows higher
I know I must surrender to your kiss of fire

Just like a torch, you set the soul within me burning
I must go on, I’m on this road of no returning
And though it burns me and it turns me into ashes
My whole world crashes without your kiss of fire

I can’t resist you, what good is there in trying?
What good is there denying you’re all that I desire?
Since first I kissed you my heart was yours completely
If I’m a slave, then it’s a slave I want to be
Don’t pity me, don’t pity me

Give me your lips, the lips you only let me borrow
Love me tonight and let the devil take tomorrow
I know that I must have your kiss although it dooms me
Though it consumes me, your kiss of fire

Since first I kissed you my heart was yours completely
If I’m a slave, then it’s a slave I want to be
Don’t pity me, don’t pity me

Give me your lips, the lips you only let me borrow
Love me tonight and let the devil take tomorrow
I know that I must have your kiss although it dooms me
Though it consumes me. your kiss of fire!!!

2 gânduri despre &8222;Falling down!&8221;

Lasă un răspuns

