Todorutu lu’ bunica


Mai intai:

Inger ingerasul meu,
Ce mi te-a dat Dumnezeu,
Eu … sunt mic!
Tu…fa-ma mare!
Eu…sunt slab!
Tu…fa-ma tare!
Si-n tot locul ma-nsoteste
Si de rele ma pazeste, AMIN!

Aveti voie sa:

il simpatizati, sa radeti cu el si nu de el, sa il iubiti, sa va rugati pentru sanatatea lui, sa-i tineti pumnii, sa-i promiteti ca veniti la botez, ca-i cumparati bicicleta cand va fi mai mare…

Aici, parca-ar spune: „Ce zici moser?!?!?”

Si aici ca omul serios isi vede de trebusoara.

7 gânduri despre &8222;Todorutu lu’ bunica&8221;

  1. Sa va traiasca, Ilinca, sa creasca mare si voinic, sa aibe noroc cu carul!! Ce zambet smecheros are in coltul gurii, parca ar zice” he he, habar n-aveti voi cine sunt eu, dar lasa ca o sa vedeti voi…”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

