Emulatie


Astazi, cel putin pana acum, am o zi buna.

Sa fie de la Farebil??
Daca intr-o zi te simti tâmp, uituc, leneş etc. să ştii că se poate să nu-ţi funcţioneze bine ficatul, bila… Un ceai de gălbenele… si picaturi de farebil..

Dar pacea…pacea sufleteasca oare de unde vine, ca nnu de la farebil…
Tot imi vine sa mustacesc ca un motan… Iata:


Am inceput o actiune tare migaloasa si merge: raresc morcovul.

Acum am intrat un pic in vizuina pentru ca e cam cald

Un gând despre &8222;Emulatie&8221;

  1. Jonela zice:

    De fiecare data cand e asa (adica atat de cald!), ma gandesc la Bacovia… Are el o poezie cumplita pe care o recitam fara sa preget in vremea… liceului „cimitir al tineretii mele” (si pe asta o recitam!) si care-mi mai si placea! Ma simteam ca Poe si Beaudelaire si insusi Bacovia la un loc – desi n-am idee cum trebuie sa se fi simtit realmente cei trei separat si nici impreuna… Mi se parea ca-i inteleg… Eu pe ei?! Azi nu-i mai inteleg…

    Apreciază

Lasă un răspuns

