Impacare


Cum poate fi

* Cate dintre voi nu ati auzit in copilarie: hai sa facem curat, daca vine cineva?

Daunatoare vorba. Extrem de daunatoare.

Facem curat ca sa ne simtim bine, sa fie frumos, sa fim sanatosi…

* In preajma unor sarbatori, si eu si colegele mele ne spovedeam cat de greu am muncit si cum ne-am rupt de treaba… Ca doar asa e de sarbatori! Un coleg de-al nostru, cu o mustata pe oala si mai hatru de felul lui, ne-a intrebat de ce ne-am rupt oasele asa ca doar …

curatenia nu se face ci se intretine

Da, FLYLADY ne invata ca daca facem regulat cate un pic de efort casa devine din ce in ce mai curata si noi nu suntem prinse nici pe picior gresit si nici nu ne rupem oasele.

Am vazut un filmulet pe youtube si astazi m-am impacat cu toaleta mea, adica cu wc-ul meu… care a devenit luna intr-un minut. Un minut Si cata lehamite, cata revolta inghitita…

Lucrurile nu sunt greu de facut, greu este sa gasesti dispozitia de a le face.


Ce norocoase sunteti daca nu aveti probleme cu treburile casnice.

Pentru ca mama mea a stat la noi multi ani si eu plecam sa ma desavarsesc profesional de dimineata pana seara, la varsta cand se formeaza aproape pe nesimtite deprinderile pentru viata casnica eu am „chiulit” … Motivat sa spunem. Si acum, la un quintal de ani mai sa cred ca sunt gata de Marcuta… din cauza relatie mele cu treburile casnice.

Cand colo… era numai o problema de abordare.

Lasă un răspuns

