Le toi de moi


E ziua lui.
Mi-e drag, ma enerveaza, il iubesc, imi vine sa-l pun pe patul lui Procust si iarasi mi-e drag, e bunul meu tovaras de viata… Umbla mult, are nevoie de liniste…am nevoie de el…De sfatul lui, de mintea lui asezata…
Ce-as putea sa-i daruiesc acum?
Un site elegant cu produse de interes
http://www.luxurygifts.ro
mi-a dat urmatoarele idei:

http://www.luxurygifts.ro/junk/img/barca-corabie-1153-1-300x300x0.jpg
Cu vantul in panze
Barcuta nu il lasa
Si ceasu- ii va spune
Ca il astept acasa.

http://www.luxurygifts.ro/junk/img/port-tigaret-cadouri-pentru-barbati-1091-1-300x300x0.jpg
In fum lin de tigara
Vom depana istorii

http://www.luxurygifts.ro/junk/img/set-pentru-vin-accesorii-vin-1092-1-155x155x0.jpg
La un pahar de vin
Care alunga norii.

Pe site se organizeaza un concurs.
149+89+109=347 Exact suma pusa in joc la concursul organizat de Luxury Gifts.

Poate poate…

3 gânduri despre &8222;Le toi de moi&8221;

  1. Ilinca zice:

    Draga Corina, acesta este un articol cu care particip la concursul de pe site-ul respectiv. Am facut asta la rugamintea fiicei mele care lucreaza la firma respectiva. Asa ca aniversarea nu este chiar acum.

    Pana la noi poze din gradina (promit totusi ca voi pune cat de repede), poate vei agrea ceva de la „De gadilit urechile”.

    Poti sa-mi spui cum ai ajuns pe blog-ul meu?

    Apreciază

  2. Aa, am inteles.
    Pe blog am ajuns cu totul intamplator , topaind dupa poze cu trandafiri, de fapt cautam unul anume, nu reuseam sa dau de poza lui,si am divagat, si am divagat, si am ajuns la o poza de-a ta, care mi-a placut enorm, cea cu o vaza cu trandafiri, din care unul e putin scuturat.Era asa reala, am intrat si m-am apucatt sa citesc.
    M-a intrigat titlul, apoi povestile , si mai ales mi-au placut pozele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

